مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 06:002020-03-04اجتماعي

دوره های جهاددانشگاهی خراسان جنوبی به صورت مجازی برگزار می شود


رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، موسسه آموزش عالی و دوره های آموزشی و هنری کوتاه مدت جهاددانشگاهی تا پایان هفته جاری(15 اسفندماه) تعطیل و دوره های آموزشی کوتاه مدت به صورت مجازی برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، موسسه آموزش عالی و دوره های آموزشی و هنری کوتاه مدت جهاددانشگاهی تا پایان هفته جاری(15 اسفندماه) تعطیل و دوره های آموزشی کوتاه مدت به صورت مجازی برگزار می شود.

جلال الدین صادقی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از این بیماری در بین فراگیران، دوره های آموزشی و هنری بر اساس بخشنامه های ستاد ملی پیشگیری از کرونا تعطیل می شود.

وی به اقدامات حوزه آموزش جهاددانشگاهی به منظور جبران عقب ماندگی فراگیران در دوره های آموزشی اشاره و تصریح کرد: آموزش ها به صورت مجازی و با هماهنگی قبلی با فراگیران ارائه خواهد شد و هر گونه کمبود ارائه دوره های آموزشی و رفع اشکال احتمالی در صورت نیاز و تشخیص مدرس مربوطه بعد از رفع محدودیت های قانونی به صورت حضوری مرتفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های جهاددانشگاهی خراسان جنوبی به صورت مجازی برگزار می شود

دوره های جهاددانشگاهی خراسان جنوبی به صورت مجازی برگزار می شود