مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 06:002020-03-04پزشكي

نصب دوربین های حرارتی برای رصد دمای بدن در مترو و فرودگاه


رییس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی گفت: یکی از شرکت های دانش بنیان قرارداد استفاده از دوربین حرارتی تشخیص دمای بدن را با اماکن پرتردد منعقد کرده است.

- دکتر اسماعیل قادری فر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: معاونت علمی و فناوری در این روزها که کشور درگیر مبارزه با بیماری کرونا است، در کنار جهادگران عرصه کشور، موضوع حمایت از فناوری ها و نوآوری ها در این حوزه را دنبال می کند.

وی با اشاره به توانایی شرکتهای دانش بنیان در این شرایط گفت: شرکت های دانش بنیان با افزایش مقیاس تولیدشان توانسته اند کیت های تشخیص سریع ویروس کرونا، انواع ماسک و اقلام و تجهیزات مورد نیاز را با تایید اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت به تولید هر چه بیشتر برسانند.

رییس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه یافتن راهکارهای فناورانه برای رفع نیاز در این شرایط بحرانی، در دستور کار جدی معاونت علمی است، گفت: تمام ستادهای معاونت علمی و کارگروه ها منتظر دریافت ایده های فناورانه شرکت های دانش بنیان در حوزه مقابله با ویروس کرونا هستند.

قادری فر با اشاره به یکی از ایده های شرکت های دانش بنیان که به تازگی با معاونت علمی در جریان گذاشته است، گفت: این شرکت توانسته انواع دوربین های حرارتی دماسنجی را به تولید برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب دوربین های حرارتی برای رصد دمای بدن در مترو و فرودگاه

نصب دوربین های حرارتی برای رصد دمای بدن در مترو و فرودگاه