مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 06:062020-03-04اجتماعي

آموزش از راه دور؛ رویکردی که نباید مغفول بماند


رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: آموزش از راه دور باید بیش از هر زمان دیگری جدی گرفته شود.

- علی بیات در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اهمیت این نوع آموزش ها، آموزش از راه دور را به عنوان یکی از رویکردهای این اداره کل برشمرد و افزود: در بحث آموزش از راه دور، آنچه که امروز بیش از همه حائز اهمیت است، موضوع آموزش های الکترونیکی بوده که به یکی از سیاست های کاری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: این اداره کل تلاش کرده است تا فرصت های آموزشی متفاوتی را برای شرایط مختلف در سیاست کاری خود داشته باشد و امروز زمان آموزش از راه دور فرا رسیده است.

بیات با اشاره به اینکه این نوع آموزش برای افرادی است که به هر دلیلی شرایط سنی تحصیل روزانه را از دست داده اند، ادامه داد: به همین خاطر اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اقدام به استقرار آموزش های الکترونیک در مدارس آموزش از راه دور کرده است.

رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه مقوله آموزش از راه دور با اهداف مختلفی راه اندازی شده است، اظهار کرد: از مهم ترین اهداف این رویکرد می توان به تحقق عدالت آموزش و ایجاد فرصت های آموزشی برابر برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش از راه دور؛ رویکردی که نباید مغفول بماند

آموزش از راه دور؛ رویکردی که نباید مغفول بماند