مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 06:062020-03-04سياسي

ضدعفونی شهر و روستاهای سرخه برای ریشه کنی کرونا


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: ضدعفونی و گندزدایی شهر سرخه تا زمان ریشه کنی کامل ویروس کرونا به طور نوبه ای تکرار می شود و برای روستاها نیز این برنامه در دست اقدام است.

- مرتضی عبداللهی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه، با اشاره به فعالیت گندزدایی و ضدعفونی در شهرستان سرخه اظهار کرد: سپاه و بسیج در تمام صحنه ها تلاش کرده اند تا همراه و همیار مردم باشند و این حضور را در زمان سیل، زلزله و هر جایی که مردم به خدمت رسانی نیاز داشته اند، شاهد بوده ایم.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور نیز سپاه و بسیج سعی کرده اند در میدان مقابله با این بیماری حضور داشته و در کنار مردم باشند.

وی با بیان اینکه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه ضمن حفظ سلامت و پیشگیری از ابتلای کارکنان و سربازان وظیفه خود، در جهت امدادرسانی و خدمت به مردم اقداماتی انجام داده است، افزود: نخستین اقدام جهادی، ثبت نام داوطلبانه بسیجیان برای پاک سازی و ضدعفونی فضاهای شهری بوده است و به دنبال آن برنامه ریزی های لازم در خصوص نحوه کار صورت گرفت و تمام مساجد و حسینیه های شهر سرخه پاک سازی و ضدعفونی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه بیان کرد: با توجه به شکل گیری قرارگاه پدافند زیستی در استان سمنان، مأموریت هایی به نیروهای مسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی شهر و روستاهای سرخه برای ریشه کنی کرونا

ضدعفونی شهر و روستاهای سرخه برای ریشه کنی کرونا