مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 06:062020-03-04حوادث

کشف 2000 ژل ضدعفونی قاچاق در جاده خلخال به اسالم


فرمانده انتظامی شهرستان خلخال گفت: 2000 ژل ضدعفونی در جاده خلخال به اسالم کشف و ضبط شد.

- سید هادی موسوی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خلخال اظهار کرد: با تلاش مأموران انتظامی و طی یک عملیات اطلاعاتی و انتظامی 2000 ژل ضدعفونی قاچاق در جاده خلخال به اسالم کشف و ضبط و یک نفر در این راستا دستگیر شد.

وی افزود: ارزش ریالی این محموله یک میلیارد و دویست میلیون ریال است که به صورت قاچاق در یک خودرو جاسازی شده و قرار بود با قیمت گزاف در شهرهای استان گیلان به فروش برسد.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال تصریح کرد: با توجه به این که از قاچاق هرگونه کالاهای بهداشتی مورد نیاز مردم جلوگیری می شود، از مردم شهرستان خلخال درخواست می کنیم تا در صورت مشاهده قاچاق اقلام بهداشتی، سریعاً پلیس و دانشکده علوم پزشکی شهرستان را در جریان بگذارند.

موسوی ادامه داد: در حال حاضر در شهرستان خلخال کلیه نیروهای پزشکی، پرستاری، بهداری ناجا، بسیج جامعه پزشکی سپاه پاسداران، شهرداری و سایر نهادها با توان در خدمت مردم هستند و قطعاً اجازه سودجویی به فرصت طلبان را نخواهیم داد.

وی بیان کرد: کلیه داروخانه ها، اماکن فروش محصولات بهداشتی و بازار خلخال کنترل شده و با همکاری پلیس اماکن و اتاق اصناف با گران فروشان، احتکارکنندگان و قاچاقچیان اقلام بهداشتی برخورد خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2000 ژل ضدعفونی قاچاق در جاده خلخال به اسالم

کشف 2000 ژل ضدعفونی قاچاق در جاده خلخال به اسالم