مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 06:102020-03-04فرهنگي

«محفل ادبی فیض» با حضور شاعران مطرح کشور به صورت مجازی برگزار شد


ششمین جلسه «محفل ادبی فیض» به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور، با شعار ترویج فرهنگ همدلی و امیدبخشی، با حضور شمار فراوانی از استادان و شاعران سرشناس کشور به صورت مجازی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در پی شیوع بیماری کرونا ششمین جلسه محفل ادبی فیض با هدف پیشگیری از اشاعه این ویروس و ترویج فرهنگ همدلی و امیدبخشی با بهره مندی از گنجینه گران بهای شعر و ادب فارسی، با مشارکت ویدئویی یکصد و هفتاد و چهار نفر از اعضای این محفل و انتشار 65 فایل صوتی و تصویری به شیوه مجازی برگزار شد.

این محفل ادبی با خوانش شعر معروف فیض کاشانی با مطلع بیا تا مونس هم یار هم غمخوار هم باشیم/ انیس جان غم فرسوده بیمار هم باشیم توسط مرتضی یراق بافان آغاز و در ادامه با انتشار ویدئوی شعرخوانی استادان و شاعران مطرح کشور ادامه یافت.

شعر خوانی اعضای کودک و نوجوان و انتشار یادداشت همایون شاهمرادی کتابدار ویژه نابینایان کتابخانه مرکزی پارک شهر با موضوع دلتنگی برای فضای کتابخانه در ایام تعطیلی کتابخانه ها؛ خوانش دیباچه گلستان توسط نرگش بدشت، گوینده و تهیه کننده رادیو و یکی از اعضای محفل فیض که این روزها در بستر بیماری به سر می برد و همچنین انتشار قصیده فاخر 52 بیتی تازه سروده شده علیرضا قزوه با موضوع شیوع بیماری و وقایع روز جهان، شعرخوانی سرویش تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محفل ادبی فیض» با حضور شاعران مطرح کشور به صورت مجازی برگزار شد

«محفل ادبی فیض» با حضور شاعران مطرح کشور به صورت مجازی برگزار شد