مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 06:152020-03-04سياسي

ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد روستاهای گلستان


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: طی سه شبانه روز گذشته بیش از 900 عملیات محلول پاشی و ضدعفونی در سطح روستاهای استان انجام شده است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: طی سه شبانه روز گذشته بیش از 900 عملیات محلول پاشی و ضدعفونی در سطح روستاهای استان انجام شده است.

علی نصیبی اظهار کرد: عملیات ضدعفونی کردن روستاها بی وقفه باهمت دهیاران و همکاری شوراهای روستایی، کشاورزان، نیروهای جهادی و مردمی، بسیجیان، نیروهای شبکه های بهداشت و درمان و مراکز بهداشت و سایر نهادها تا ریشه کنی کامل ویروس ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: علاوه بر این، اطلاع رسانی های لازم در خصوص توصیه های بهداشتی جهت پیشگیری از بیماری و توصیه های مرتبط با عدم برگزاری مراسمات، توزیع محلول های بهداشتی و ماسک و غیره در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان با اشاره به اینکه بیش از 46 درصد از جمعیت استان در روستاها سکونت دارند، تصریح کرد: با توجه به گستردگی روستاها، فعالیت مناسب دهیاریها می تواند تأثیر بسیار خوبی در جلوگیری از گسترش این بیماری داشته باشد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد روستاهای گلستان

ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد روستاهای گلستان