مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 06:202020-03-04اقتصادي

تعامل رسانه ملی و وزارت صمت برای تنظیم و رونق بازار شب عید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، نشست ستاد رسانه ای رونق تولید رسانه ملی و وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور بررسی وضعیت بازار اسفند 98 با حضور حسین مدرس خیابانی قائم مقام وزیر و مرتضی میرباقری رییس این ستاد و مدیران .

- نشست مشترک رسانه ملی و وزارت صمت در راستای تنظیم و رونق بازار شب عید برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، نشست ستاد رسانه ای رونق تولید رسانه ملی و وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور بررسی وضعیت بازار اسفند 98 با حضور حسین مدرس خیابانی قائم مقام وزیر و مرتضی میرباقری رییس این ستاد و مدیران ارشد این وزارت خانه و رسانه ملی برگزار شد.

مرتضی میرباقری رییس ستاد رسانه ای تولید رونق صداوسیما در این نشست گفت: رسانه ملی امسال هم همانند سال های گذشته و با توجه به انتخاب سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و تاکید ایشان بر اولویت قرار دادن مسائل اقتصادی کشور، برنامه های مختلفی را برای اطلاع رسانی شفاف در این خصوص در دستور کار خود قرار داد.

معاون سیما افزود: خوشبختانه امسال تمام حوزه های صداوسیما، استان ها و حتی شبکه های برون مرزی به طور جد به این مهم پرداختند و تلاش شد آنچه که مطمح نظر مقام معظم رهبری بود امسال به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل رسانه ملی و وزارت صمت برای تنظیم و رونق بازار شب عید

تعامل رسانه ملی و وزارت صمت برای تنظیم و رونق بازار شب عید