مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 06:302020-03-04فرهنگي

برترین های تئاتر مشهد در سال 98


سید جواد اشکذری بهترین های تئاتر مشهد در زمینه نمایش، کارگردانی، نمایشنامه و بازیگران مرد و زن در سال 98 را تشریح کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی سید جواد اشکذری بهترین های تئاتر مشهد در زمینه نمایش، کارگردانی، نمایشنامه و بازیگران مرد و زن در سال 98 را تشریح کرد.

رییس سابق انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی در گفت وگو با ایسنا، درخصوص بهترین نمایش سال 98 مشهد، اظهار کرد: بدون شک بهترین تئاتر از بین تئاترهایی که من در سال 98 دیده ام، نمایش ما داریم از این خونه می ریم به کارگردانی حسین اکبرپور بوده است؛ به نظر من این نمایش، در کارنامه حسین اکبرپور و تئاتر مشهد کاری رو به جلو و رو به پیشرفت است.

وی ادامه داد: در این نمایش سبک زندگی و ارتباط بین اعضاء خانواده که یکی از بحث های مهم اجتماعی است، نمایش داده می شود؛ همچنین این نمایش، کاری کاملا مدرن است؛ به علاوه کارگردانی و متن بسیار خوبی دارد و بازیگران آن در یک چارچوب مناسب ایفای نقش می کنند.

اشکذری افزود: به نظر من بهترین تئاترها در بخش کارگردانی، نمایش اتاق ورونیکا و ما داریم از این خونه می ریم هستند؛ که کارگردان هر دوی آن ها حسین اکبرپور است.

از نظر من اکبرپور در شرایط مناسبی متن ها را کار می کند به طوری که بعد از چند تجربه متفاوت در موضوعات مختلف، طراحی صحنه، طراحی اجرا و عناصر، بسیار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های تئاتر مشهد در سال 98

برترین های تئاتر مشهد در سال 98