مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 06:502020-03-04پزشكي

دعوت ازتهرانی ها برای انجام قرنطینه اختیاری


رییس کمیته سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران از احتمال تبدیل 50 سوله مدیریت بحران به بیمارستان صحرایی ویژه بیماران کرونا در پایتخت خبر داد.

- ناهید خداکرمی رییس کمیته سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره راه اندازی بیمارستان صحرایی ویژه کرونا در پایتخت اظهار داشت: شهرداری تهران قبل از بروز همه گیری کرونا و شناسایی نخستین بیمار در جلسات مختلف اعلام کرده بود که اگر ویروس کرونا در تهران بروز یافت آمادگی دارد مکان هایی را در اختیار وزارت بهداشت جهت ساخت بیمارستان صحرایی قرار دهد.

وی افزود: مجمتع شهر آفتاب و 50 سوله مدیریت بحران از جمله مکان هایی است که شهرداری به متولیان درمان کشور از جمله وزارت بهداشت و اورژانس اعلام کرده است می تواند تبدیل به مکانی برای بیماران مبتلا به کرونا باشد.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه امکانات شهرداری هر جا نیاز باشد جهت حفظ سلامتی شهروندان در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد گفت: اینکه دقیقا مجتمع شهر آفتاب تبدیل به بیمارستان شود بستگی به وسعت مسأله دارد اگر نیاز به مکان جدید احتیاج شود قطعا این کار عملیاتی خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه آمار مبتلایان به کروناد در جامعه شهرداری و مدیریت شهری چه تعداد است گفت: آمارها را باید وزارت بهداشت اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت ازتهرانی ها برای انجام قرنطینه اختیاری

دعوت ازتهرانی ها برای انجام قرنطینه اختیاری