مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 07:062020-03-04سياسي

امکان کمک غیر حضوری به نیازمندان در قزوین فراهم شده است


فرزاد فرهادی روز چهارشنبه در نشست جشن نیکوکاری افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) از مدت ها قبل موضوع گسترش بستر خدمت رسانی به مددجویان و ارتباط مردمی در قالب خدمات غیر حضوری را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا کمک های مردمی از مدت ها پیش به صورت مستقیم دریافت نمی شود و شماره های کارت و حساب بانکی برای این منظور تعریف شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: بر همین اساس مشترکان ثابت کمک به ایتام و فرزندان تحت حمایت در طرح های اکرام ایتام و محسنین، کمک های خود را به صورت مستقیم به شماره حساب فرزند تحت حمایت خود واریز می کنند.

وی افزود: کد دستوری # 028*8877* برای دریافت کمک های مردمی به نیازمندان استان قزوین تعریف و فعال شده است اما گاهی برخی افراد اظهار می کنند که براساس نیت خود، می خواهند کمک خود را به نیازمندان شهر و منطقه خاصی اهدا کنند.

فرهادی تصریح کرد: برای این منظور هم کدهای دستوری تعریف شده است در نتیجه اگر کسی بخواهد کمک خود را به نیازمندان و محرومان شهر خاصی اهدا کند باید از کد دستوری تعریف شده برای آن استفاده نماید.

وی توضیح داد: کد دستوری # 0281*8877* برای نیازمندان شهرستان البرز، کد دستوری # 0286*8877* برای نیازمندان شهرستان تاکستان، کد دستوری # 0283*8877* برای نیازمندان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان کمک غیر حضوری به نیازمندان در قزوین فراهم شده است

امکان کمک غیر حضوری به نیازمندان در قزوین فراهم شده است