مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 07:462020-03-04فرهنگي

فیلمنامه «ساعت صفر» پیچیده است/ دلیل استفاده نکردن از بازیگر چهره


سیدصابر امامی تهیه کننده فیلم سینمایی «ساعت صفر» به کارگردانی حسین حسینی رکاوندی عنوان کرد در این اثر از یک فیلمنامه چند لایه و پیچیده استفاده شده است.

- سیدصابر امامی تهیه کننده فیلم سینمایی ساعت صفر به کارگردانی حسین حسینی رکاوندی عنوان کرد در این اثر از یک فیلمنامه چند لایه و پیچیده استفاده شده است.

سیدصابر امامی تهیه کننده فیلم سینمایی ساعت صفر به کارگردانی حسین حسینی رکاوندی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره بر اینکه تمامی اعضای این گروه در روند تولید این فیلم همدل و همراه بودند، بیان کرد: طی جلسات گوناگون با کارگردان و نویسنده این اثر، تصمیم بر تولید آن گرفته شد؛ اثری که از یک فیلمنامه چند لایه و پیچیده بهره برده و به نوعی درگیری ذهنی بالایی را برای مخاطب خود به وجود می آورد.

وی ادامه داد: شاید به نوعی بتوان گفت نویسنده برای نگارش فیلمنامه در این ژانر از المان ها و موقعیت های رئال و واقعی برای به وجود آوردن فضای ترس و دلهره استفاده کرده است.

او در این فیلم داستان زنی به نام نازنین را روایت می کند که همسرش آرش رییس جنگلبانی منطقه ای از شمال کشور بوده و چند سال گذشته در حادثه ای جان خود را از دست داده است.

نازنین همراه با یکی از دوستان و خانواده اش به سفری به جنگل های شمال کشور می روند و در این بین سرنخ هایی از قتل همس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمنامه «ساعت صفر» پیچیده است/ دلیل استفاده نکردن از بازیگر چهره

فیلمنامه «ساعت صفر» پیچیده است/ دلیل استفاده نکردن از بازیگر چهره