مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 08:062020-03-04سياسي

پشت پرده کشتار مسلمانان هند سازمان سیا قرار دارد


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه پشت پرده کشتار مسلمانان هند سازمان سیا قرار دارد، گفت: دولت هند متاثر از سیاست های آمریکاست.

- ابوالفضل حسن بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به کشتار بی رحمانه مردم مسلمان هند اظهار داشت: یکی از سیاست های کلان استکبار جهانی و در راس آن آمریکا اسلام ستیزی است و استنباط آنها این است که با اسلام هراسی و از بین مردم مسلمان می توانند جهان را در قبضه خود قرار دهد و به یک جهان تک قطبی تبدیل کند.

وی افزود: دولت آمریکا بزرگترین مانع در برابر این خواسته باطل و ناحق خود را اسلام می داند و البته تنها قدرتی که در سطح بین المللی به صورت مستقمی در مقابل زیاده خواهی آمریکا و فرزند نامشروع آنان یعنی رژیم صهیونیستی ایستاده است، مسلمانان و آرمان اسلام است، بنابراین آمریکا تلاش می کند اسلام هراسی را در کره زمین همگانی کنند و در همه کشورها نسبت به برخورد سخت با مسلمانان اقدام کنند.

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: هندوستان یکی از جاهایی است که متاسفانه متاثر از سیاست های آمریکا و سازمان سیا قرار دارد و شاهدیم که در بسیاری از مناطق هند، پلیس و ارتش این کشور خودسرانه عمل کرده و علیه مسلمانان وارد عملیات شده و به بهانه بی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده کشتار مسلمانان هند سازمان سیا قرار دارد

پشت پرده کشتار مسلمانان هند سازمان سیا قرار دارد