مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 08:302020-03-04سياسي

ورودی شهر شادگان برای پیشگیری از شیوع کرونا تحت کنترل است


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان از کنترل ورودی شهر شادگان با هدف کنترل شیوع ویروس کرونا و تب سنج مسافران ورودی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، افشین دریانبرد پیش ظهر امروز در جلسه شورای اداری و با محوریت مبارزه با کرونا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: طرح غربالگری و تب سنجی مسافران در مبادی ورودی شهرستان به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا با حضور شبکه بهداشت و درمان با همکاری نیروهای هلال احمر آغاز شده است.

وی افزود: مرجع اطلاع رسانی دقیق در رابطه با ارائه آمار و ارقام مبتلایان به ویروس کرونا بر عهده قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا است و تمامی توصیه ها و دستورالعمل های این قرارگاه در شهرستان اجرا می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان تصریح کرد: دست ندادن و روبوسی نکردن، شست و شوی دست ها با آب و صابون، ضدعفونی دست ها و به هنگام عطسه و سرفه، جلوی دهان را گرفتن از راه های پیشگیری از این بیماری است که همواره به عنوان 6 گام آداب سرفه و بهداشتی نیز از آن یاد می شود.

دریانبرد گفت: استراحت و ماندن در منزل، تماس نداشتن و مواجهه نشدن با فرد بیمار بسیار مؤثر است، شاه کلید مبارزه و درمان کرونا نیز بحث پیشگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی شهر شادگان برای پیشگیری از شیوع کرونا تحت کنترل است

ورودی شهر شادگان برای پیشگیری از شیوع کرونا تحت کنترل است