مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 08:402020-03-04فرهنگي

انتشار فراخوان جشنواره هنری «سپیدجامگان، تیمارگران عشق»


جشنواره هنری «سپیدجامگان، تیمارگران عشق» در دو بخش طراحی پوستر و طراحی اینفوگرافی با هدف تجلیل و قدردانی از جامعه پزشکان و پرستاران و کادرهای درمانی برگزار می شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جشنواره هنری سپیدجامگان، تیمارگران عشق با هدف تجلیل و قدردانی از جامعه پزشکان و پرستاران و کادرهای درمانی مقابله با ویروس کرونا از سوی کمیته ملی کمیسیون ملی یونسکو-ایران برگزار می شود.

کمیسیون ملی یونسکو با الهام از این سخن  جاودان مولانا جلال الدین:  طبیبان الهیم ز کس مزد نخواهیم  آثار دریافتی را توسط داوران معتبر بررسی و آثار برندگان را در قالب کتاب مصور چاپ و در فضای مجازی بی درنگ با هدف تقویت روحیه، نشاط و قدرشناسی از تیمارگران عشق منتشر خواهد کرد.

  همچنین با برگزاری نمایشگاهی از آثار در داخل و خارج از کشور، پیام هنرمندان متعهد ایرانی را در پاسداشت خدمات عاشقانه سپید جامگان: تیمارگران عشق در سطح جهانی انعکاس خواهد داد.

  امید است این همراهی هوشمندانه اصحاب هنر و فرهنگ، ارج گزاری کوچکی به مقام بلند فرشتگان پاکی و نور باشد.

    * بخش های جشنواره  - طراحی پوستر  در این بخش هنرمندان می توانند ایده های خود را برای تجلیل از فداکاری کادرهای درمانی و بهداشتی و اطلاع رسانی درباره اهمیت و ارزش خدمات ایشان در قالب پوسترهایی در ابعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فراخوان جشنواره هنری «سپیدجامگان، تیمارگران عشق»

انتشار فراخوان جشنواره هنری «سپیدجامگان، تیمارگران عشق»