مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 08:452020-03-04سياسي

با هرگونه تغییر کاربری غیر قانونی در منطقه کوچکه ره ش مخالفیم


با هرگونه تغییر کاربری با هدف ساخت و ساز غیر قانونی و تغییر ماهیت کوچکه ره ش مخالفیم و معتقدیم این منطقه باید به عنوان سرمایه مردم سنندج همچنان حفظ و استفاده صحیح و مناسبی از آن صورت گیرد.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: با هرگونه تغییر کاربری با هدف ساخت و ساز غیر قانونی و تغییر ماهیت "کوچکه ره ش" مخالفیم و معتقدیم این منطقه باید به عنوان سرمایه مردم سنندج همچنان حفظ و استفاده صحیح و مناسبی از آن صورت گیرد.

بهمن مرادنیا اظهار کرد: همه تلاش ما ایجاد فضای مناسبی در شهر سنندج برای رفاه حال شهروندان است و این اطمینان را به مردم می دهیم که با قاطعیت در تمام زمینه ها از منافع مردم صیانت کنیم و اجازه تعرض و سوء استفاده افراد فرصت طلب در جهت تصرف اموال عمومی را نخواهیم داد.

وی عنوان کرد: موضوع واگذاری منطقه شهری کوچکه ره ش ( سنگ سیاه ) در شهر سنندج مربوط به سال 87 می باشد و بر طبق مصوبات آن زمان مقرر گردیده تا 500 هکتار از اراضی این منطقه را به عنوان شهر دانش در اختیار مراکز علمی و دانشگاهی استان قرار گیرد.

استاندار کردستان افزود: در آن دوره زمانی هدف از این تصمیم این امر بوده تا مراکز دانشگاهی و علمی استان جهت توسعه فعالیت های علمی و آموزشی خود در صورت نیاز نسبت به توسعه و احداث مراکز و امکانات خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هرگونه تغییر کاربری غیر قانونی در منطقه کوچکه ره ش مخالفیم

با هرگونه تغییر کاربری غیر قانونی در منطقه کوچکه ره ش مخالفیم