مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 08:462020-03-04اقتصادي

ساوه با کمبود ماسک و دستکش بهداشتی روبروست


با شیوع ویروس کرونا در این شهرستان حجم تقاضای مردم برای خرید ماسک و دستکش بهداشتی به شدت افزایش یافته و در حال حاضر با کمبود این اقلام بهداشتی مواجه هستیم.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه گفت: با شیوع ویروس کرونا در این شهرستان حجم تقاضای مردم برای خرید ماسک و دستکش بهداشتی به شدت افزایش یافته و در حال حاضر با کمبود این اقلام بهداشتی مواجه هستیم.

علی میرزایی امروز سه شنبه 13 اسفندماه در گفت وگو با ایسنا، به جزییات جلسه قرارگاه پدافند زیستی شهرستان ساوه اشاره کرد و افزود: در این جلسه آخرین اقدامات و فعالیت های دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در خصوص پیشگیری، فرهنگ سازی، مقابله و درمان بیماری کرونا تشریح شد.

وی بیان کرد: در دو بیمارستان شهید مدرس و شهید چمران ساوه تمامی تمهیدات لازم برای پذیرش افراد مشکوک و مبتلا به این بیماری اتخاذ شده است و تمام تلاش کادر درمانی بهبودی و سلامت بستری شدگان است.

فرماندار ساوه بر تشدید نظارت ها و اقدامات پیشگیرانه تاکید کرد و افزود: همه دستگاه های اجرایی با تمام ظرفیت خود کار پیشگیری و مقابله با گسترش این بیماری را انجام می دهند.

وی به فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی مواد شوینده وضدعفونی با ظرفیت حداکثری اشاره کرد و افزود: چندین مجوز بهره برداری جدید برای تولید مواد ضدعفونی و بهداشتی صادر شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساوه با کمبود ماسک و دستکش بهداشتی روبروست

ساوه با کمبود ماسک و دستکش بهداشتی روبروست