مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 09:062020-03-04حوادث

کشف بیش از 58 هزار دستکش احتکار شده در بیرجند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ سید غلامرضا حسینی بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و سوء استفاده بعضی افراد در این زمینه، ماموران پلیس آگاهی استان با اقدامات فنی و تخصصی از احتکار مقادیری دستکش بهداشتی در یک مغازه تجهیزات پزشکی در بیرجند مطلع شدند و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند، 58 هزار و 800 عدد دستکش لاکتس بهداشتی را که احتکار شده بود، کشف کنند.

رییس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی نیز روز گذشته (سه شنبه) از کشف 66 هزار و 100 عدد دستکش، 6 هزار و 190 عدد انواع ماسک و 36 بطری یک لیتری ماده ضد عفونی از 2 انبار در این استان خبر داد.

علی تهوری افزود: امروز با همکاری سازمان اطلاعات سپاه خراسان جنوبی در یک اقدام مشترک 2 انبار (مربوط به یک فرد) کشف و طبق ضوابط قانونی بازرسی از این انبارها انجام شد.

ویروس کرونا که از چین شیوع یافت و به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرده، تاکنون اغلب استان های کشور را نیز درگیر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 58 هزار دستکش احتکار شده در بیرجند

کشف بیش از 58 هزار دستکش احتکار شده در بیرجند