مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 09:072020-03-04حوادث

کرونا ویروس زباله گردی در شاهرود را تعطیل نکرده است


در روزهای پایانی سال مردم کارتن های اضافی لوازم ،روزنامه باطله ،جزوه ها ،اسباب بازی شکسته، کفش و لباس های اضافی و فرسوده را پشت درب منازل خود قرار می دهند.

برخی افراد سودجو گروه هایی از کودکان ، نوجوانان و اقشار مختلف گروه های سنی از زن و مرد را به جمع آوری این اقلام از خیابان های شهر و سطل های زباله می گمارند.

این افراد کار جداسازی زباله ها را در محل سطل زباله و در خیابان انجام داده و هر زباله را جداگانه در پشت موتور سه چرخه ، خودرو، کیسه و ترک عقب دوچرخه می گذارند.

این روزها اغلب مردم از ترس کرونا ویروس برای خود دستکش و ماسک تهیه می کنند و متاسفانه برخی افراد این اقلام را پس از استفاده بجای معدوم سازی در پشت درب منزل و در خیابان ها رها می کنند و کار رفتگران شهرداری را زیاد می کنند.

کودکی که خود را هاشم معرفی کرددر حالی که کیسه ای مملو از پلاستیک ،آهن قراضه ،ریزه کاغذ و کارتن را به سختی برروی زمین می کشید ، گفت: در خیابانهای شهر از ساعت 6 صبح تا ظهر برای جمع آوری زباله های قابل بازیافت دور می زند وی تاکید کرد: هر روز به همراه خواهرش 30هزار تومان در آمد دارد.

.

وی با بیان اینکه این کیسه های جدا شده زباله ها را هر 2 ساعت یکبار به فرد دیگری تحویل می دهند ، افزود: او نیز با خودرو این زباله های قابل بازیافت را به جای نامعلومی می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا ویروس زباله گردی در شاهرود را تعطیل نکرده است

کرونا ویروس زباله گردی در شاهرود را تعطیل نکرده است