مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 09:272020-03-04اقتصادي

کرونا هفته بازارهای اسدآباد را برچید


حمزه عبدکوند روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه در طول هفته جمعیت زیادی از شهروندان برای خرید مایحتاج روزانه به این بازارها مراجعه می کنند، تعطیلی بازارهای هفتگی می تواند اقدام موثری در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا باشد.

وی اضافه کرد: با وجود هشدار و تذکرهای مکرر برای پرهیز از هرگونه تجمع در مکان ها و معابر عمومی، سه شنبه بازار در شهر اسدآباد دایر شده بود که از فعالیت آن ممانعت شد.

عبدکوند افزود: با بهبود شرایط فعالیت بازارهای هفتگی این شهرستان از سرگرفته می شود.

معاون سیاسی فرماندار اسدآباد گفت: شهروندان برای حفظ سلامتی و بهداشت فردی از خروج بی مورد از خانه پرهیز کرده و در راستای برنامه های وزارت بهداشت و دستور العمل های بهداشتی همکاری لازم را داشته باشند تا هر چه سریع تر این بیماری مهار شود .

وی خاطرنشان کرد: گندزدایی و ضد عفونی وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی ها برای پیشگیری از ابتلا به کرونا به صورت روزانه انجام می شود.

طبق گزارش معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تا 12 اسفند ، حدود هفت هزار و 802 نفر به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه کرده اند که از چهار هزار و 312 تن از آنها تست گرفته شده و یک هزار و 501 نفر مورد مثبت کرونا اعلام شدند همچنین 66


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا هفته بازارهای اسدآباد را برچید

کرونا هفته بازارهای اسدآباد را برچید