مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 09:462020-03-04اقتصادي

گندزدایی جایگاه های سوخت در فارس برای پشیگری از شیوع کرونا


محمد هادی غلامی روز چهارشنبه در عین حال تاکید کرد : به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بهتر است رانندگان برای سوختگیری ،امکانات اولیه بهداشتی را به همراه داشته باشند.

رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس با بیان این موضوع که جایگاه ها از جمله مراکز مهم و پر آمد و شد خدمات رسانی به مردم هستند افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، کمیته مبارزه با کرونا با حضور مسئولین این منطقه و انجمن صنفی جایگاهداران استان فارس برگزار و تصمیمات لازم همچون استفاده از دستکش یکبارمصرف و ماسک در جایگاه ها و پرداخت الکترونیکی بهای سوخت بجای پول نقد گرفته شد .

غلامی ضمن تشکر از همکاری و تلاش های جایگاهداران استان در مقابله وپیشگیری با شیوع بیماری کرونا اظهارکرد: با توجه به شرایط موجود امکانات خاصی به جایگاه های سوخت برای مقابله با ویروس کرونا داده نشده و مالکین جایگاه شخصا سعی در تامین مواد ضد عفونی و دستکش دارند، که گاه با مشکلاتی نیز روبرو هستند اما هماهنگی های لازم با سازمان های مربوطه برای تامین اقلام مورد نیاز جایگاه انجام شده است.

وی در همین راستا از همشهریان درخواست کرد به منظور همکاری با جایگاهداران برای پیشگیری بیشتر از شیوع بیماری در زمان مراجعه به جایگاه، تجهیزات بهداشتی اولیه همچون دستکش یکبار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گندزدایی جایگاه های سوخت در فارس برای پشیگری از شیوع کرونا

گندزدایی جایگاه های سوخت در فارس برای پشیگری از شیوع کرونا