مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 09:572020-03-04اجتماعي

خط 1480 بهزیستی زنجان آماده مشاوره استرس های کرونایی است


مدیرکل بهزیستی استان زنجان روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: خط 1480 در همه شهرستان ها و روستاهای استان قابل دسترسی است و این خط در خصوص مسائل مختلف از جمله کودکان و نوجوانان، مسائل تحصیلی، تربیتی، خانوادگی، ازدواج و .

به افراد مشاوره ارائه می دهد.

محمد محمدی قیداری افزود: در حال حاضر این خط به صورت اختصاصی در مورد مشکلات روانشناختی مثل استرس و اضطراب در زمینه ویروس کووید 19 مشاوره و راهنمایی های لازم را ارایه می کند.

این مسؤول ادامه داد: باشیوع کرونا ویروس در کشور شاهد افزایش اضطراب و تنش های روانی در بین عموم هستیم که در همین راستا مشاوران و روانشناسان بهزیستی استان زنجان از ساعت 8 تا 20 آماده پاسخگویی به تلفن همشهریان هستند.

وی اظهار داشت: بر این اساس در کنار مراقبت های بهداشتی برای حفاظت از سلامت جسمی، حفظ آرامش و مدیریت استرس در برابر بحران ایجاد شده توسط این ویروس نیز بسیار مهم است.

محمدی افزود: با افزایش شیوع بیماری کروناویروس استرس و نگرانی نیز در افراد افزایش یافته است بطوری که این افراد در مورد خود، خانواده، سالمندان و فرزندان خود احساس نگرانی زیادی را می کنند.

وی یادآوری کرد: مشاوران و روانشناسان خط صدای مشاوره، به افراد اطلاعات پزشکی ارائه نمی دهند، اما سعی می کنند اضطراب و نگرانی آنها را کنترل کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط 1480 بهزیستی زنجان آماده مشاوره استرس های کرونایی است

خط 1480 بهزیستی زنجان آماده مشاوره استرس های کرونایی است