مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 10:002020-03-04سياسي

آنچه در قرارگاه مبارزه با گرانفروشی، احتکار و قاچاق کالای بهداشتی هرمزگان گذشت


قرارگاه مبارزه با گرانفروشی، احتکار و قاچاق کالای بهداشتی هرمزگان در محل سالن جلسات پلیس امنیت عمومی در بندرعباس برگزار شد.

- ایسنا/هرمزگان قرارگاه مبارزه با گرانفروشی، احتکار و قاچاق کالای بهداشتی هرمزگان در محل سالن جلسات پلیس امنیت عمومی در بندرعباس برگزار شد.

رییس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان صبح امروز(14 اسفندماه) در جلسه قرارگاه مبارزه با گرانفروشی، احتکار و قاچاق کالای بهداشتی استان با اشاره به اینکه حدود 70 کشور درگیر ویروس کرونا شده اند و همه ارگان ها باید همکاری کنند تا این معضل احتکار جمع آوری شود، عنوان کرد: محتکران از گرانفروشان هم فرومایه تر هستند و به گفته رییس قوه قضاییه در برخورد با احتکار کنندگان هیچگونه اغماضی نمی کنیم.

سرهنگ علی اصغر عبادی نیک با بیان اینکه بسیاری از مغازه های ما دارای مدرک فروش اجناس لوازم پزشکی هستند، اظهار کرد: به دلیل اینکه در این استان آلودگی و آلایندگی نداریم، ماسک به تعداد کم هم جوابگوی یکسال استان بوده و متاسفانه برای این بحران هیچگونه برنامه ریزی از قبل انجام نشده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان هرمزگان در ادامه بیان کرد: همانطور که پزشکان و پرستاران مدافع سلامت هستند، نیروی انتظامی نیز مدافع امنیت شهروندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در قرارگاه مبارزه با گرانفروشی، احتکار و قاچاق کالای بهداشتی هرمزگان گذشت

آنچه در قرارگاه مبارزه با گرانفروشی، احتکار و قاچاق کالای بهداشتی هرمزگان گذشت