مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 10:102020-03-04اجتماعي

بارش باران همراه با رعد و برق مهمان مردم خراسان جنوبی


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از عصر امروز با فعالیت سامانه بارشی، بارندگی و وقوع رگبار و رعد و برق در برخی نقاط استان پیش بینی می شود.

- جواد نخعی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، به شرایط جوی استان طی روزهای آتی اشاره و اظهار داشت: مطابق با الگوی نقشه ها و تصاویر ماهواره ای هواشناسی با تقویت سامانه بارشی از امروز وقوع رواناب و آبگرفتگی معابر عمومی پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه وقوع رگبار و رعد و برق و بارش باران و مه گرفتگی و احتمال تگرگ در مناطق شمالی و شرقی استان پیش بینی می شود، بیان داشت: ناپایداری های جوی تا فردا در استان حاکم است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی اعلام کرد: همچنین از امروز تا فردا شاهد وزش باد همراه با گرد و خاک و افزایش ابر در مناطق شمال و شمال شرق استان خواهیم بود که تمرکز و شدت این پدیده بیشتر در شهرستان های زیرکوه و قاینات می باشد.

نخعی از پیش بینی بارش برف در ارتفاعات و گردنه های کوهستانی حاجی آباد، زهان، سرایان، قاین و بخش مرکزی بیرجند خبر داد و تصریح کرد: از مردم می خواهیم از قرار گرفتن در حاشیه رودخانه های فصلی، چرای دام و صعود به ارتفاعات تا پایان مخاطره سامانه بارشی خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران همراه با رعد و برق مهمان مردم خراسان جنوبی

بارش باران همراه با رعد و برق مهمان مردم خراسان جنوبی