مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 10:302020-03-04پزشكي

آزمایش کرونای 66 بیمار در همدان منفی اعلام شد/ ترخیص 34 بیمار


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از منفی بودن آزمایش کرونای 66 بیماری در همدان خبر داد و گفت: مردم رعایت کنند بیماری کنترل می شود.

- منوچهری کرمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در استان همدان اظهار کرد: تاکنون نتیجه آزمایش کرونای 10 نفر در استان مثبت بوده است.

وی با بیان اینکه موارد ابتلای بیماران شهرستان اسدآباد نیز به این آمار اضافه شده و در مجموع در استان 10 مورد ابتلا داشته ایم افزود: از این افراد یک نفر مسافر سایر استان ها به استان همدان بود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به اینکه از آنجاکه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از دانشگاه علوم پزشکی همدان جدا شده اما طبق تصمیات آمار این شهرستان نیز به صورت متمرکز به آمار استان اضافه می شود گفت: دیروز در جلسه استانداری این موضوع مصوب شد و با وزارت بهداشت نیز روزهای قبل هماهنگ شده بود و به همین دلیل تمام آمارهای استان تجمیع می شود.

ترخیص 34 بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در همدان وی خاطرنشان کرد: نتیجه آزمایش 66 نفر بیمار مشکوک به کرونا در استان منفی بود و تاکنون 34 نفر از بیماران کرونایی و مشکوک به این بیماری در استان بهبود یافته و از بیماستان ها مرخص شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایش کرونای 66 بیمار در همدان منفی اعلام شد/ ترخیص 34 بیمار

آزمایش کرونای 66 بیمار در همدان منفی اعلام شد/ ترخیص 34 بیمار