مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 11:062020-03-04سياسي

بازرسی استانداری کرمان بر مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا نظارت می کند


محمد جواد فدایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از مصوبات مهم این ستاد تشکیل کارگروهی به ریاست مدیرکل بازرسی استانداری برای نظارت لحظه به لحظه بر اجرایی و عملیاتی شدن مصوبات تا تحقق آنها است .

وی از ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسم عقد و عروسی در تالارها و دفاتر ازدواج به عنوان دیگر مصوبه این ستاد نام برد و اظهار داشت : چنانچه در تالاری به طور غیر مجاز مراسمی برگزار شود و گزارش آن به نیروی انتظامی برسد با هماهنگی دستگاه قضایی با صاحب مراسم و صاحب تالار برخورد قانونی صورت خواهد گرفت .

فدایی با اشاره به اینکه تا اطلاع بعدی برگزاری هر گونه مراسم و تجمع در تالارها لغو شده از صاحبان تالارها خواست تا بمنظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همکاری لازم را با متولیان امور بهداشتی داشته باشند.

به گفته استاندار در این ستاد تاکید شد که نظارت جدی بر مراسم های عروسی ، ترحیم و تمامی جشن ها و مکان عمومی از جمله خانه بازی کودکان بطور مستمر وجود داشته باشد.

استاندار دیگر مصوبه این ستاد را در خصوص افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی استان به مسئولیت مدیرکل صمت استان دانست که قرار شده اقدامات لازم برای تهیه وسایل و ملزومات پیشگیری از این ویروس از جمله ماسک ، دستکش ، ژل و دیگر مواد ضدعفونی به حد مقدور و نیازانجام گیرد و با قیمت مصوب ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی استانداری کرمان بر مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا نظارت می کند

بازرسی استانداری کرمان بر مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا نظارت می کند