مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 11:062020-03-04اقتصادي

3500 اصله نهال در تکاب کاشته می شود


فاضل سلامی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز درخت کاری که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان تکاب برگزار شد افزود: این تعداد نهال از انواع سرو نقره ای، زبان گنجشگ و سنجد است که در اماکن عمومی، ادارات، روستاها و محوطه های معادن و واحدهای صنعتی تکاب غرس خواهد شد.

وی بیان کرد: 27 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح آبخیزداری در محور کرفتو به تکاب به حجم هفت هزار متر مکعب و جنگل کاری در سطح 30 هکتار از اراضی روستاهای قرخلو و عربشاه گروس بخش مرکزی این شهرستان اختصاص یافته است و در سال 1399 هزینه خواهد شد.

وی اظهار داشت: امسال نیز 2 هکتار از محوطه های معدنی روستای یولقون آغاج نیز پس از برداشت های معدنی با بذرپاشی احیا شده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تکاب ادامه داد: در سال جاری در سطح 250 هکتار از اراضی روستاهای قرخلو، دورباش و عربشاه گروس بخش مرکزی این شهرستان با هزینه ای بالغ بر 17 میلیارد ریال، طرح آبخیزداری اجرا شد.

سلامی ، با اشاره به اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: شهروندان، کشاورزان و روستاییان از مراجعه حضوری به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تکاب خودداری کنند.

همزمان با فرارسیدن روز درختکاری، مراسمی در بوستان ملت تکاب به همین مناسبت برگزار و چند اصله نهال کاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 اصله نهال در تکاب کاشته می شود

3500 اصله نهال در تکاب کاشته می شود