مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 11:262020-03-04پزشكي

کمبود تجهیزات کادر درمانی گیلان نسبت به روز های اول تا حدی زیادی رفع شده است


آرمان آذرگون، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به کمبود امکانات لازم در بیمارستان رازی رشت گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در روز های اول بیماری در استان با کمبود تجهیزات برای کادر درمانی مواجه شدیم که در حال حاضر این مشکل تا حد زیادی رفع شده است.

آرمان آذرگون، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به کمبود امکانات لازم در بیمارستان رازی رشت گفت: با شیوع بیماری کرونا در رشت در روز های اول با کمبود ماسک و لباس ایزوله برای پرستاران و کادر درمانی مواجه بودیم.

آذرگون مطرح کرد: به عنوان مثال دانشگاه علوم پزشکی گیلان در اولین روز اعلام اپیدمی 1200 ماسک n95 در بیمارستان رازی توزیع کرد که متاسفانه با عدم نظارت صحیح، این ماسک ها به سرعت تمام شدند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح کرد: در حال حاضر وضعیت تجهیزات حفاظتی کادر درمانی این بیمارستان نسبت به روز های نخست بهبود یافته است.

هرچند باید توجه کرد که طبق دستورالعمل سازمان بهداشت جهانی، لباس ایزوله و ماسک n95 برای تمام کادر درمانی لازم نیست و کسانی که در بخش ایزوله تنفسی رفت و آمد دارند، در اولویت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود تجهیزات کادر درمانی گیلان نسبت به روز های اول تا حدی زیادی رفع شده است

کمبود تجهیزات کادر درمانی گیلان نسبت به روز های اول تا حدی زیادی رفع شده است