مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 11:262020-03-04اقتصادي

برخورد با احتکار مواد بهداشتی در مرند تشدید می شود


داود گرشاسبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تقدیر از همکاری مردم برای مبارزه با کرونا ویروس اظهار داشت: یکی از راههای مبارزه با این ویروس، عدم حضور در مجامع عمومی است که مردم در این زمینه همکاری خوبی داشته اند.

وی افزود: عدم حضور در مجامع عمومی، برگزاری مراسم عمومی، تعطیلی جمعه بازار و میدان دواب از جمله مواردی است که با همکاری خوب مردم در شهرستان صورت گرفت.

رییس پدافند زیست محیطی شهرستان مرند بیان داشت: رعایت بهداشت فردی و عمومی و عدم حضور در مجامع عمومی و همکاری مردم با نهادهای متولی از راهکارهای مقابله با کرونا ویروس است.

وی با تاکید بر همکاری مردم در شکست کرونا ویروس گفت: هر اقدامی برای مقابله با کرونا ویروس در صورت عدم همکاری مردم عقیم خواهد ماند و باید برای هر حضور غیر ضروری، 14 روز در حالت کمون باشیم.

گرشاسبی خاطرنشان کرد: عدم حضور در مجامع عمومی به منزله پیشرفت در شکست کرونا ویروس است و باید در این زمینه به هشتگ ما در خانه می مانیم بپیوندیم تا سایر همشهریان دچار زحمت نشوند.

وی ادامه داد: سم پاشی معابر و اماکن عمومی، مدارس، دانشگاهها، تعطیلی جمعه بازار، بازار محلی، میدان دواب، قهوه خانه ها، کافی شاپ ها و کافی نت ها از جمله دیگر اقدامات در شهرستان برای مبارزه با کرونا ویروس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با احتکار مواد بهداشتی در مرند تشدید می شود

برخورد با احتکار مواد بهداشتی در مرند تشدید می شود