مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 11:402020-03-04سياسي

گلزار شهدای روستای ده برآفتاب بویراحمد عطرافشانی می شود


نماینده ولی فقیه در منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد از عطرافشانی گلزار شهدای روستای ده برآفتاب از توابع یاسوج به مناسبت هفته درختکاری خبر داد.

- گلزار شهدای روستای "ده برآفتاب" بویراحمد عطرافشانی می شود ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد از عطرافشانی گلزار شهدای روستای ده برآفتاب از توابع یاسوج به مناسبت هفته درختکاری خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی جاوید در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج به مناسبت هفته درختکاری صورت گرفت.

وی عطرافشانی گلزار شهدای روستای ده برآفتاب از توابع یاسوج با جضور مسئولان و کاشت نهال در کنار جاده یاسوج به سی سخت فردا، 15 اسفندماه را از دیگر برنامه های اجرایی عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد، کاشت نهال در محوطه پادگان نیروی انتظامی و کارخانه سیمان دشتروم و نشست با مسئولان قضایی در راستای ترویج و حفاظت از منابع طبیعی را از سایر این ویژه برنامه ها ذکر کرد.

حجت الاسلام جاوید تصریح کرد: بازدید و افتتاح پروژه های آبخیزداری و منابع طبیعی و کاشت نهال به مناسبت روز شهدا در گلزارهای شهدا با مشارکت بنیاد شهید از سایر برنامه های اجرایی در هفته درختکاری استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلزار شهدای روستای ده برآفتاب بویراحمد عطرافشانی می شود

گلزار شهدای روستای ده برآفتاب بویراحمد عطرافشانی می شود