مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 11:462020-03-04اقتصادي

زنگنه: تاثیر کرونا بر تولید نفت ایران صفر بوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو بیژن زنگنه در بدو ورود به وین برای شرکت در نشست فوق العاده اوپک در گفت وگو با خبرنگاران یادآور شد؛ البته در حمل ونقل و داخل شهر ها شاهد کاهش مصرف بوده ایم.

- وزیر نفت ایران تصریح کرد که شیوع ویروس کرونا هیچ تأثیری بر تولید نفت ایران نداشته است و ما همانند گذشته تولید می کنیم به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو بیژن زنگنه در بدو ورود به وین برای شرکت در نشست فوق العاده اوپک در گفت وگو با خبرنگاران یادآور شد؛ البته در حمل ونقل و داخل شهر ها شاهد کاهش مصرف بوده ایم.

وی با تأکید بر اینکه هم اکنون بازار نفت به دلیل شیوع ویروس کرونا با مازاد عرضه روبه رو است، تصریح کرد: ضروری است اوپک و غیراوپک تمام تلاششان را برای توازن بازار نفت انجام دهند.

زنگنه گفت: طبق پیشنهاد کمیته مشترک فنی اوپک و غیراوپک (JTC) و همچین دبیرخانه، حداقل باید روزانه حدود 500 هزار بشکه از تولید نفت کاسته شود.

وزیر نفت کشورمان در پاسخ به اینکه آیا ایران سیاست کاهش بیشتر از 500 هزار بشکه نفت را دنبال می کند، افزود: اینجا عدد کارشناسی کار نمی کند، سیاست کار می کند.

وی درباره اینکه آیا موضع روسیه برای کاهش تولید نرم می شود هم اظهار کرد: نمی دانم، باید ببینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگنه: تاثیر کرونا بر تولید نفت ایران صفر بوده است

زنگنه: تاثیر کرونا بر تولید نفت ایران صفر بوده است