مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 11:552020-03-04حوادث

مزاحم تلفنی 115 جیرفت دستگیر شد


فردی که اخیراً به عنوان مزاحم تلفنی و ایجاد التهاب روانی جامعه در خصوص بیماری کرونا با اورژانس 115 جیرفت تماس گرفته بود، - دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، حسین سلامی با اشاره به دستگیری مزاحم تلفنی 115 در جیرفت اظهار داشت: این فرد اقدام به ضبط فایل صوتی و پخش در فضای مجازی کرده بود که با همکاری پلیس فتای شهرستان جیرفت در کمتر از چند ساعت دستگیر شد.

وی با بیان اینکه جای بسی تأسف است که در چنین شرایطی، افرادی هستند که باعث ایجاد رعب و وحشت برای مردم شوند، گفت: قانون در خصوص این افراد هیچ اغماضی ندارد و طبق ماده 641 قانون مجازات اسلامی هر گاه کسی به وسیله تلفن یا دستگاه های مخابراتی دیگر برای اشخاص ایجاد مزاحمت کند، بنا به رأی مراجع قضایی علاوه بر اجرای مقررات خاص شرکت مخابرات، مرتکب، به حبس از یک تا شش ماه محکوم می شود.

دادستان جیرفت بیان کرد: بر اساس تأکیدات رییس قوه قضاییه قانون با محتکران و اخلال گران در عرضه کالاهای پزشکی و مواد ضدعفونی کننده و به افرادی که از طریق فضای مجازی سعی در ایجاد اضطراب و تنش آفرینی در میان مردم داشته باشند، رحم نخواهد شد و با شدت برخورد می شود.

سلامی عنوان کرد: در این رابطه چنانچه مردم مواردی را مشاهده کردند به دادسرای عمومی و انقلاب و پلیس اطلاعات و امنیت شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزاحم تلفنی 115 جیرفت دستگیر شد

مزاحم تلفنی 115 جیرفت دستگیر شد