مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 11:552020-03-04سياسي

اسکن اثر انگشت و بیم انتقال کرونا در دفاتر اسناد رسمی


با وجود اینکه سازمان اداری و استخدامی کشوری نیز دوری کاری کارمندان را بلامانع دانسته و خودداری از ثبت اثر انگشت در دستگاه های اجرایی اعمال شده است و همه این اقدامات بیانگر ضرورت توجه به راههای انتقال و پیشگیری از شیوع گسترده این ویروس خطرناک است اما در دفاتر اسناد رسمی همچنان اخذ اثر انگشت از مراجعان و سران دفاتر ادامه دارد.

در شهرستان بروجرد نیز همچون بسیای از دفاتر استاد رسمی در کشور این روزها مهمترین دغدغه آنها همین ثبت اثر انگشت است که در طول یک روز مکررا باید انجام شود.

در همین راستا سردفتران سراسر کشور نامه ای را امضا کرده اند و خواهان توقف ثبت اثر انگشت شده اند که البته هنوز به پاسخ مورد انتظار نرسیده اند.

برخی از دفاتر اسناد رسمی بروجرد نیزضمن تاکید بر توقف ثبت اثر انگشت برای این روزها که حتی دورترین و گاه موارد نادر امکان انتقال ویروس از سوی کارشناسان و متخصصان یاداوری می شود خواهان این هستند که راهکاری جایگزین برای این کار عنوان شود.

در همین خصوص باید یادآور شد که بنا بر گفته نایب رییس مجلس، تست کرونای 23 نفر از نمایندگان مجلس تاکنون مثبت اعلام شده است.

در همین راستا یکی از سردفتران می گوید: بررسی نشان داد که علت ابتلای نمایندگان مجلس به ویروس کرونا، دستگاه اسکنر اثر انگشت بوده است بنابراین دستگاه انگشت نگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکن اثر انگشت و بیم انتقال کرونا در دفاتر اسناد رسمی

اسکن اثر انگشت و بیم انتقال کرونا در دفاتر اسناد رسمی