مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 13:052020-03-04سياسي

کووید19 همایش ملی شیخ الاسلام کردستان را به تعویق انداخت


رییس حوزه هنری کردستان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بدلیل شیوع ویروس کرونای جدید (کووید 19) درکشور و جهان و در راستای دستورات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا همایش ملی شهید شیخ الاسلام که برنامه ریزی آن برای برگزاری در نیمه دوم اسفند انجام شده بود کنسل و به زمان دیگری موکول شد.

امین مرادی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده این همایش در راستای عمل به منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و الگوسازی برای نسل جوان با معرفی شخصیت های برتر دینی، علمی، فرهنگی و انقلابی جهان اسلام در سنندج برگزار خواهد شد.

وی به بخش های این همایش اشاره کرد و گفت: بررسی آثار، دیدگاه ها، شخصیت و زندگی شهید، تولید فیلم مستند شیخ الاسلام کردستان،تهیه و انتشار کتاب زندگی نامه این شهید بزرگوار و تولید محتوا بر اساس روش ها و شیوه های جدید و نوین ارتباطی از جمله بخش های همایش است.

رییس حوزه هنری کردستان، تهیه و تدوین کتاب شرحی بر سخنرانی های شهید شیخ الاسلام، برگزاری شب خاطره شیخ الاسلام کردستان با حضور چهره های برجسته ملی و بین المللی و نامگذاری یکی از معابر اصلی شهر سنندج به نام شهید شیخ الاسلام را از دیگر بخش های این همایش اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کووید19 همایش ملی شیخ الاسلام کردستان را به تعویق انداخت

کووید19 همایش ملی شیخ الاسلام کردستان را به تعویق انداخت