مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 13:102020-03-04پزشكي

راهنمای شست وشو و تمیز کردن مبلمان


با نزدیک شدن به عید نوروز و تغییر فصل بسیاری از خانواده ها درصدد خانه تکانی و تمیز کردن وسایل خانه هستند و یکی از مهم ترین وسایلی که تأثیر زیادی در ظاهر پذیرایی و نشیمن خانه ها دارد مبلمان است و معمولاً با شستشوی مبلمان ظاهر آن دوباره نو و پرجلوه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آف دکور، تمیز کردن مداوم مبلمان باعث می شود که علاوه بر زیباتر شدن، طول عمر آن هم بالا برود.

شستشوی مبلمان با استفاده از روش های مختلفی می توانید مبلمان را گردگیری کرده و آن را تمیز کنید، یا با استفاده از گردگیری و جاروکشی مبل این عمل صورت می گیرد و یا با استفاده از دستگاه های مخصوص بخارشوی مبلمان.

توجه داشته باشید برای جارو کشیدن همه درزها و شیشه ها را خوب تمیز کنید و درنهایت روی آن برس بکشید؛ زیرا قسمت هایی که پاک نشده باقی می مانند، بعد از مدتی پاک کردن و شستشوی آن ها بسیار دشوار می شود.

یکی دیگر از راه هایی که برای شستشو و با استفاده از روش های مختلفی شستشوی مبل می تواند انجام شود که یکی از آن ها استفاده از بخارشوی مبل است؛ با استفاده از این دستگاه پارچه مبل ها کاملاً تمیز و ضدعفونی می شود.

راه دیگری که برای شستشوی مبل وجود دارد استفاده از محلول آب ولرم و شامپو است و شما برای این کار باید محلول را با یک ابر یا اسفنج بزرگ روی روکش مبل ها بکشید ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای شست وشو و تمیز کردن مبلمان

راهنمای شست وشو و تمیز کردن مبلمان