مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 13:202020-03-04سياسي

ریسک پسماند کرونا از پسماند بیمارستانی بیشتر است


نماینده سازمان جهانی بهداشت با اشاره به اینکه ریسک پسماند کرونا از پسماند بیمارستانی بیشتر است، گفت: افرادی که به پسماند سر و کار دارند را به طور مرتب چک کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صدرالدین عیلپور مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در نشست مشترک مدیران شهری شهر تهران برای مقابله با ویروس کرونا که با حضور نمایندگان سازمان بهداشت جهانی برگزار شد خطاب به نماینده سازمان بهداشت جهانی درخصوص تجاربی که در کشورهای دیگر داشتند در بحث جمع آوری پسماندهای خانگی و پزشکی از زمان شیوع ویروس کرونا سوال کرد و توضیح داد: ما به طور کامل تفکیک پسماند را متوقف و همه پسماندها را دفن می کنیم.

وی بیان داشت: در حوزه کارگران هم سعی کردیم امکانات محافظتی همچون استفاده از ماسک و دستکش و ضدعفونی محل خدمت 15 هزار کارگر خدمات شهری را در دستور کار قرار دهیم.

علیپور افزود: در حوزه پسماند پزشکی هم تلاش کردیم علاوه بر افزایش ظرفیت دفعات جمع آوری و سایت جداگانه ای برای پسماندهای پزشکی برای بیمارستان هایی که مربوط به بیماران کرونایی است، تعیین کنیم و همینطور سیستم حمل و نقل آنها جداگانه شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری با بیان اینکه تجربه ای در این حوزه وجود نداشت خطاب به نماینده سازمان بهداشت جهانی گفت: اگر سازمان بهداشت جهانی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریسک پسماند کرونا از پسماند بیمارستانی بیشتر است

ریسک پسماند کرونا از پسماند بیمارستانی بیشتر است