مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 13:302020-03-04اقتصادي

فاز اول پروژه توریستی بام نهاوند به بهره برداری می رسد


فاز اول پروژه توریستی بام نهاوند تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

- محمد حسن پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: فاز اول پروژه توریستی بام نهاوند تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه بام نهاوند یا تپه ابوذر یکی از ظرفیت های کم نظیر شهرستان است که در کمتر منطقه ای در کشور وجود دارد گفت: برای ساماندهی و تبدیل آن به منطقه گردشگری اقدامات زیربنایی از سال گذشته آغاز شده که فاز اول آن در مرحله پایانی قرار دارد.

شهردار نهاوند بیان اینکه این پروژه در فضایی به مساحت 120 هزار متر مربع از تپه ابوذر اجرا می شود گفت: پروژه شامل ساخت سکوهای نشیمن، سینمای روباز، استخر،آبشار، ایجاد راه های دسترسی، کاشت نهال و افزایش سرانه فضای سبز، ساخت سرویس بهداشتی و نمازخانه، نصب مبلمان، سنگفرش است.

وی اضافه کرد: بام نهاوند با توجه به قرار گرفتن در کنار منطقه فرمانداری و کمربندی محور نهاوند به بروجرد از چند منطقه دارای راه دسترسی است و علاوه بر آن قرار گرفتن قبور مطهر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس نیز می تواند بر فضای معنوی این منطقه تاثیرگذار باشد.

حسین پور با بیان اینکه طرح در چند فاز اجرا خواهد شد گفت: در فاز اول این پروژه مهم گردشگری، اجرای عملیات بتن ریزی، آرماتوربندی استخر و ساخت آبشار، سینمای روباز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول پروژه توریستی بام نهاوند به بهره برداری می رسد

فاز اول پروژه توریستی بام نهاوند به بهره برداری می رسد