مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 13:552020-03-04اقتصادي

حقوق، دستمزد و قراردادهای کارکنان موقت وزارت نفت بهبود می یابد


معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت گفت: بهبود وضع قراردادهای کارکنان مدت موقت و ارتقای وضعیت کارکنان غیر هیئت علمی رسمی پژوهشگاه صنعت نفت به دستور وزیر نفت انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، فرزین مینو افزایش سطح رضایتمندی کارکنان را مورد تأکید قرار داد و گفت: تصمیم های یادشده در همین راستا و با تأکید و پیگیری شخص وزیر نفت اتخاذ شده است.

2 رویداد خوب برای کارکنان پیمانکار مینو در این باره توضیح داد: با اجرای این طرح، شاهد دو رویداد خوب برای حدود 106 هزار نیروی پیمانکار وزارت نفت خواهیم بود؛ نخست اجرای متمرکز و یکنواخت نظام طبقه بندی و ارزیابی مشاغل و عادلانه شدن پرداخت ها که با افزایش دریافتی کارکنان همراه خواهد بود و دوم، برخورداری تمامی کارکنان پیمانکار از خدمات بیمه تکمیلی (مشابه کارکنان مدت موقت).

وی درباره میزان افزایش دریافتی کارکنان پیمانکار بعد از اجرایی شدن طرح و همین طور سهم پرداختی کارکنان در ازای خدمات بیمه تکمیلی می گوید: 80 درصد هزینه سرانه بیمه تکمیلی کارکنان پیمانکار را نیز وزارت نفت پرداخت خواهد کرد که با احتساب افزایش حقوق ها، به طور متوسط حدود 800 هزار تومان به میزان دریافتی کارکنان افزوده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق، دستمزد و قراردادهای کارکنان موقت وزارت نفت بهبود می یابد

حقوق، دستمزد و قراردادهای کارکنان موقت وزارت نفت بهبود می یابد