مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 14:552020-03-04سياسي

وزارت خانه های صمت و بهداشت محتکران را به قوه قضاییه معرفی کنند


نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزارتخانه های بهداشت و صنعت باید بُعد نظارتی خود را برای شناسایی و مقابله با محتکران لوازم بهداشتی فعال تر کنند و مواردی را که نیاز به برخورد قضایی دارد به دستگاه قضا معرفی کنند.

- علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به احتکار لوازم بهداشتی توسط عده ای از سودجویان گفت: شاهد هستیم عده ای سوداگر با سوءاستفاده از شرایط پیش آمده در کشور اقدام به احتکار لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم کرده اند که لازم است برخورد قاطع با آنها صورت گیرد.

وی ادامه داد: در این زمینه، لازم است که وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و صنعت، معدن و تجارت، بُعد نظارتی خود را تقویت کنند و با اطلاعاتی که درباره تولیدکنندگان در حوزه بهداشت و سلامت در اختیار دارند، نسبت به پیگیری و مقابله و برخورد با محتکران لوازم بهداشتی اقدام کنند.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: در مواردی هم که کار از محدوده توان دستگاه های نظارتی این وزارتخانه ها خارج است، لازم است تا موضوع به قوه قضاییه ارسال شود و قوه قضاییه نیز با قاطعیت با این محتکران برخورد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خانه های صمت و بهداشت محتکران را به قوه قضاییه معرفی کنند

وزارت خانه های صمت و بهداشت محتکران را به قوه قضاییه معرفی کنند