مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 14:562020-03-04اقتصادي

گمرک آستارا: جمهوری آذربایجان گذر کامیون ها را محدود کرده است


مدیرکل گمرک آستارا روز چهارشنبه گفت: اکنون 620 کامیون روسی، 107 کامیون آذری، 19 کامیون گرجی و 22 کامیون مربوط به قرقیزستان، بلاروس، اکراین و تاجیکستان پشت درب گمرک آستارا مانده اند و مکاتبات اداری برای تسهیل گذر آنها نتیجه ای نداده و به پیگیری اداری در سطح بالا نیاز است.

وی افزود: ضدعفونی و گندزدایی کامیون های خروج بار در گمرک آستارا با جدیت ادامه دارد اما این کار نیز تاثیری در تسهیل گذر خودروها و رفع رسوب آنها پشت در گمرک نداشته است.

مدیرکل گمرک آستارا ادامه داد: تردد مسافر نیز به عبور و مرور مسافران جامانده دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان محدود شده است و پایش های بهداشتی و تب سنجی بر روی آنها اعمال می گردد.

وی بیان کرد: در راستای اقدامات پیشگیرانه بهداشتی، حضور ارباب رجوع را در داخل گمرک کاهش داده و بر حجم کارهای غیرحضوری و سامانه ای افزوده ایم و بسته اقلام بهداشتی نیز در میان کارکنان گمرک توزیع شده و همچنان به اقلام بهداشتی نیاز است.

شیوع ویروس و بیماری کرونا از چین به بیش از 70 کشور جهان، سبب محدودیت هایی در عبور و مرور مسافر و وسایل نقلیه شده است و ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می شود و در معمولی ترین حالت، باعث سرماخوردگی می شود اما در مواردی باع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمرک آستارا: جمهوری آذربایجان گذر کامیون ها را محدود کرده است

گمرک آستارا: جمهوری آذربایجان گذر کامیون ها را محدود کرده است