مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 15:152020-03-04پزشكي

فرماندار: کادر درمانی ملایر برای مقابله با کرونا جهادی تلاش می کنند


قدرت الله ولدی روز چهارشنبه در بازدید از بیمارستان های ملایر اظهار داشت: پزشکان و کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا است و وظیفه داریم قدردان زحمات آنها باشیم.

وی با بیان اینکه اقدامات مثبت و اثرگذاری برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در ملایر انجام شده افزود: با همراهی مجموعه شهرستان و مردم، آمادگی کامل برای مقابله با ویروس کرونا را داریم.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: تجهیزات مورد نیاز در بیمارستان ها و مراکز درمانی این شهرستان در نظر گرفته شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

ولدی بیان کرد: اکیپ نظارت و کنترل بیماری کرونا نیز از روز گذشته /سه شنبه/ در ورودی ملایر از محور اراک در میدان استقلال این شهر مستقر شده و تمام مسافران ورودی با استفاده از تب سنج لیزری مورد آزمایش قرار می گیرند.

وی گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ادارات این شهرستان، بازار ملایر، خیابان ها، معابر، مراکز خدماتی پرتردد و اماکن عمومی شهر به صورت روزانه ضدعفونی می شود.

معاون استاندار همدان با اشاره به کشف تعدادی اقلام بهداشتی در شهر افزود: کالاهای بهداشتی همچون دستکش و ماسک که توسط برخی افراد سودجو احتکار شده بود، پس از کشف و برخورد قانونی با آنها در اختیار حوزه بهداشت و درمان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: کادر درمانی ملایر برای مقابله با کرونا جهادی تلاش می کنند

فرماندار: کادر درمانی ملایر برای مقابله با کرونا جهادی تلاش می کنند