مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 15:402020-03-04سياسي

اهمال ادارات بجنورد، گره ای بر اتمام پروژه های پیشرفت و آبادانی


مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جوادالائمه در دهستان گیفان بجنورد اهمال کاری ادارات این شهرستان را مانع از بهره مندی مردم از اتمام پروژه های این قرارگاه عنوان کرد.

- محسن پولادی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در دهستان گیفان شهرستان بجنورد اظهار کرد: با توجه به سفر اخیر سردار سلامی به خراسان شمالی اعتبارات قابل توجهی برای رفع محرومیت های این دهستان اختصاص پیدا کرد که تاکنون تعهدات قرارگاه پیشرفت و آبادانی در حال انجام و تکمیل است اما ادارات دولتی مکمل این پروژه ها از اقدام به اتمام و بهره برداری آن امتناع می کنند.

وی با تشریح پروژه ها و کمبودهای مربوط به آن در دهستان گیفان شهرستان بجنورد گفت: 128 پروژه بااعتباری بالغ بر 750 میلیون تومان و برخی مشارکت بانک انصار در روستاهای این دهستان انجام شده که برای اجرای آنان استعلام های مربوطه و هماهنگی های لازم در زمان آغاز به کار با بخشداری و ادارات شهرستان انجام شده بود.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در دهستان گیفان بجنورد ادامه داد: اعتبارات مصوب سفر سردار سلامی به استان رسیده و پروژه ها در حال انجام است به عنوان مثال اصلاح شبکه آب شرب دهستان گیفان ازجمله ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمال ادارات بجنورد، گره ای بر اتمام پروژه های پیشرفت و آبادانی

اهمال ادارات بجنورد، گره ای بر اتمام پروژه های پیشرفت و آبادانی