مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 17:002020-03-04اجتماعي

حاجی میرزایی: فرهنگ درختکاری را به فرزندان خود آموزش دهیم


وزیر آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری گفت: دوستی با طبیعت به همراه فرهنگ درختکاری و حفاظت از منابع طبیعی را به فرزندان خود آموزش دهیم.

- وزیرآموزش وپرورش در پیامی به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی تأکید کرد؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در متن پیام محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری آمده است: در جهان پیچیده امروز و در روزگار توسعه صنعتی و بحران تغییرات اقلیمی با مخاطرات زیست محیطی شدیدی روبه رو هستیم.

کم آبی، خشکسالی و کمبود فضای سبز از جمله مسائلی است که حیات انسانی و به تبع آن محیط پیرامون آموزش و پرورش را تهدید می کند.

درختان جلوه شکوهمند از آفرینش الهی و نماد آبادی و سرزندگی و زایش و جاودانگی هستند و بخشی از حیات انسانی مدیون این منابع طبیعی در میان زیست بوم هاست که زیبایی خلق می کنند و حیات جاودانه را به ارمغان می آورند.

آنچه امروز بخش بزرگی از ثروت و دارایی ما را تشکیل می دهد، جنگل هایی است که به تدبیر و سنت حسنه غرس نهال ایجاد شده و امروز به دلیل این خردورزی و دوراندیشی می توانیم از مواهب آن بهره مند باشیم.

از همین جهت است که رسول مهربانی ها پیامبر اعظم (ص) فرموده اند: شکستن شاخه ای از درخت برابر با شکستن بال فرشته ای است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی میرزایی: فرهنگ درختکاری را به فرزندان خود آموزش دهیم

حاجی میرزایی: فرهنگ درختکاری را به فرزندان خود آموزش دهیم