مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 17:062020-03-04سياسي

ماموریت فرمانداران غرب مازندران برای کنترل تردد مسافران


احمد حسین زادگان عصر چهارشنبه پس از جلسه شورای تامین شهرستان رامسر در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: فرمانداران شهرستان های تنکابن ، رامسر و عباس اباد باید ظرف 24 ساعت اینده برای کنترل تردد مسافران از استان گیلان به مازندران تمهیدات لازم را ارائه دهند.

وی با تاکید بر بررسی ضرورت ثبت سفر مسافران به استان مازندران خاطرنشان کرد که مهم ترین محور نشست امشب شورای تامین تدوین طرحی برای کنترل و ایجاد محدودیت های ورود و خروج مسافران از استان گیلان بوده است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد برای تدوین این طرح می توان از ارزیابی راهداری و کارشناسان در زمینه تردد مسافران بهره برداری کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح تب سنجی در ورودی استان مازندران خاطرنشان کرد: تردد مسافران به استان مازندران باید با حساسیت بالاتری کنترل شود.

بخشی از کمبود ماسک مربوط به احتکار است استاندار مازندران بخشی از کمبود ماسک در استان را مربوط به احتکار این کالا در کشور دانست و افزود: ما برای تامین ماسک در حد روزمره و معمول دچار مشکل نبودیم اما زمانی که تقاضای مصرف از حد نرمال خارج و همه مردم برای تهیه ماسک مراجعه کردند با کمبود مواجه شدیم.

حسین زادگان با بیان اینکه افراد سالم هم از ماسک استفاده می کنند افزود: در یک عزم ملی کارخانجات تولید لوازم بهداشتی و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت فرمانداران غرب مازندران برای کنترل تردد مسافران

ماموریت فرمانداران غرب مازندران برای کنترل تردد مسافران