مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 17:452020-03-04اقتصادي

هفته درختکاری فرصت مناسبی برای مشارکت اقشار مختلف مردم است


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان، با اشاره به اینکه مردم سرمایه ارزشمندی برای حفظ و نگهداری منابع طبیعی محسوب می شوند، گفت: این هفته فرصت مناسبی برای مشارکت اقشار مختلف مردم در حفاظت احیاء، - ایسنا/کردستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان، با اشاره به اینکه مردم سرمایه ارزشمندی برای حفظ و نگهداری منابع طبیعی محسوب می شوند، گفت: این هفته فرصت مناسبی برای مشارکت اقشار مختلف مردم در حفاظت احیاء، توسعه و بهره برداری اصولی از منابع طبیعی به عنوان بزرگترین سرمایه ملی به شمار می آید.

سعدی نقشبندی امروز(14 اسفند) در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: تعداد کل پرونده کشفیات 24 فقره در سراسر استان بوده که شهرستان قروه با 11 فقره بالاترین تشکیل پرونده کشفیات را دارا بوده است.

وی مجموع حجم چوب کشف شده در استان را 121 مترمکعب دانست و افزود: مجموع زغال کشف شده در کشور چهار هزار و 434 کیلوگرم بوده که شهرستان سنندج با دو هزار و 920 کیلوگرم بالاترین عملکرد را دارا بوده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان، به اختصاص 36 میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای مدیریت بوم سازگان زاگرس اشاره و بیان کرد: اختصاص این اعتبار در شرایط تحریم و نامناسب بودن اقتصاد از سوی رهبر معظم انقلاب، نشان دهنده اهمیت منابع طبیعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته درختکاری فرصت مناسبی برای مشارکت اقشار مختلف مردم است

هفته درختکاری فرصت مناسبی برای مشارکت اقشار مختلف مردم است