مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 18:052020-03-04سياسي

موافقت شورای شیراز با مساعدت به مقابله با شیوع ویروس کرونا


شورای شهر شیراز در دومین جلسه علنی که به واسطه شیوع کروناویروس، بدون حضور نمایندگان رسانه و مدعوین، اما با عنوان علنی برگزار شد، با مساعدت این شورا و شهرداری در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا موافقت کرد.

- ایسنا/فارس شورای شهر شیراز در دومین جلسه علنی که به واسطه شیوع کروناویروس، بدون حضور نمایندگان رسانه و مدعوین، اما با عنوان علنی برگزار شد، با مساعدت این شورا و شهرداری در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا موافقت کرد.

در یکصد و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر شیراز که بعدازظهر چهارشنبه 14 اسفند برگزار شد، با دو طرح دوفوریتی مساعدت در خرید کیت تشخیص بیماری کرونا و همچنین گندزدایی و سم پاشی اماکن و محل های نگهداری سالمندان، کودکان و افراد کم توان ذهنی و بی سرپرست بصورت رایگان موافقت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شورای شیراز، ضمن تصویب دوفوریت طرح ها، شهرداری مکلف شد طی انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی شیراز نسبت به انجام کلیه هزینه ها درخصوص پیشگیری از بیماری کرونا و تهیه تجهیزات و نیازمندی های حوزه درمان از محل ردیف های بودجه سال 1398 شهرداری اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لایحه دوفوریتی بخشودگی مبالغ اضافه شده در مدت مازاد چک های معوق تا پایان سال 1398، دیگر دستورکار این جلسه بود که با نظر مثبت اعضا به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت شورای شیراز با مساعدت به مقابله با شیوع ویروس کرونا

موافقت شورای شیراز با مساعدت به مقابله با شیوع ویروس کرونا