مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 18:352020-03-04سياسي

انتقاد دفتر تحکیم وحدت از انفعال وزارت خارجه در مقابل کشتار مسلمانان در هند


اتحادیه دفتر تحکیم وحدت طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن کشتار مسلمانان در هند از انفعال وزارت خارجه در مقابل این موضوع انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه دفتر تحکیم وحدت طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن کشتار مسلمانان در هند از انفعال وزارت خارجه در مقابل این موضوع انتقاد کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است: متاسفانه در برهه ای از زمان قرار گرفته ایم که مسائل مختلف داخلی منجر به نادیده گرفته شدن فضای بین الملل و اتفاقاتی که برای مسلمانان افتاده، شده است یکی از این اتفاقات ظلم آشکار دولت هند به مسلمانان ایالت آسام است که در این چند روز تصاویر دلخراشی از آن در فضای مجازی منتشر شده است، اما داستان این مسائل چیست و چرا رویکرد دولت حاکم هند نسبت به مسلمانان تند تر شده است؟ در تابستانی که گذشت اولین جرقه ی سناریوی دولت هند برای مقابله با مسلمانان کلید خورد و آن هم لغو یک بند از قانون اساسی هند که خود مختاری ایالت جامو و کشمیر را منجر میشد که باعث شد پس از 70 سال مردم مسلمان جامو و کشمیر از حق قانونی خود یعنی مالکیت زمین های سرزمین جامو و کشمیر منع شوند.

دولت حاکم هند از حزب ناسیونالیست این کشور یعنی حزب BJP می باشد که نخست وزیر آن پس از پیروزی این حزب در انتخابات در سال 2014 نارندا مودی می باشد افراد حاضر در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد دفتر تحکیم وحدت از انفعال وزارت خارجه در مقابل کشتار مسلمانان در هند

انتقاد دفتر تحکیم وحدت از انفعال وزارت خارجه در مقابل کشتار مسلمانان در هند