مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 18:552020-03-04اقتصادي

8 واحد قلیان سرا در پلدختر پلمب شد


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدختر از پلمب 8 واحد قلیان سرا در این شهرستان به علت عدم رعایت ضوابط پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

- جهانگیر اکبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان و مطابق دستورالعمل ستاد مقابله با این بیماری، هشت واحد قلیان سرا در شهرستان پلدختر با همکاری اماکن نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و اداره صنعت، معدن و تجارت پلمب شد.

وی با بیان این که این طرح برای جلوگیری از فعالیت قلیان سراها اجرا شده و در صورت مشاهده فعالیت قلیان سراها، این واحدها پلمب می شوند؛ افزود: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور وزارت بهداشت مصرف قلیان را یکی از راه های انتقال این بیماری اعلام کرده و رعایت نکردن بهداشت فردی در این اماکن بسیار بالا است، لذا اکیپ های مشترک در شهرستان از فعالیت قلیان سراها جلوگیری می کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدختر با بیان این که طرح مقابله با کرونا در نانوایی های این شهرستان عملیاتی شد، گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامت نان، رعایت نکات بهداشتی در واحدهای نانوایی پلدختر بسیار ضروری و جدی تر از دیگر صنوف است که در این رابطه در سر درب نانوایی ها بنر رعایت نکات بهداشتی نیز نصب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 واحد قلیان سرا در پلدختر پلمب شد

8 واحد قلیان سرا در پلدختر پلمب شد