مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 21:352020-03-04سياسي

پیگیری وضعیت بقعه شاهزاده حسین(ع) و بانک ملی با دستور وزیر اقتصاد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از دستور ویژه وزیر اقتصاد به منظور پیگیری مسئله بانک ملی و شاهزاده حسین (ع) خبر داد.

- حجت الاسلام حاجی رضا زین العابدینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به پیگیری تعیین تکلیف ملک موقوفه شاهزاده حسین (ع) همدان که در تصرف بانک ملی است و خروج این بقعه متبرکه از مهجوریت اظهار کرد: اخیرا جلسه ای در این خصوص برگزار کرده ایم و توافقی حاصل شده که نیاز به اصلاحیه ای دارد که آن را انجام و مجدد برای امضا خدمت مسوولان ارسال کرده ایم.

وی ادامه داد: این اصلاحیه نیاز به امضای اداره اوقاف، استاندار، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس و آقای حسین زاده؛ مدیرعامل بانک ملی کشور دارد که بنده آن را امضا کرده ام و بقیه مراحل باقی مانده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه این اصلاحیه را طی مراحل بعدی خدمت مسوولان ارسال کرده ام در پاسخ به اینکه بازدید وزیر اقتصاد از این بقعه متبرکه و بانک ملی چه دستاوردی داشت؟ افزود: آقای دژپسند بازدیدی از این بقعه متبرکه داشت و وضعیت موجود را مشاهده کرد و دستور داد به صورت ویژه پیگیری لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: در راستای این دستور، مدیرعامل بانک ملی نیز صورتجلسه ای تنظیم و برای ما ارسال کرد که طبق بررسی چند مورد اصلاحیه نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری وضعیت بقعه شاهزاده حسین(ع) و بانک ملی با دستور وزیر اقتصاد

پیگیری وضعیت بقعه شاهزاده حسین(ع) و بانک ملی با دستور وزیر اقتصاد