مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 21:352020-03-04ورزشي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


کشف 3 میلیون دستکش، ماسک و دیگر اقلام احتکار شده در اصفهان، امکان پذیرش و اسکان مسافران نوروزی را نداریم، کرونا و همدلی مردم در نطنز، ناگفته هایی که دلیل تشکر رهبر انقلاب از پرستاران شد، - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (چهارشنبه چهاردهم اسفندماه) را اینجا مشاهده می کنید: کشف 3 میلیون دستکش، ماسک و دیگر اقلام احتکار شده در اصفهان فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به شرایط فعلی در جامعه مدافعان امنیت با همه وجود و تمام ظرفیت در کنار مدافعان سلامت قرار دارند و برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا آماده خدمت رسانی هستند.

استاندار اصفهان: امکان پذیرش و اسکان مسافران نوروزی را نداریم استاندار اصفهان گفت: امسال امکان پذیرش و اسکان مسافر نوروزی در قالب کمپ، مدارس، ورزشگاه ها، مهمانسراها، مسافرخانه ها و امثال آن وجود ندارد.

کرونا و همدلی مردم در نطنز/ وقتی که فرصتی برای عزاداری نیست+تصاویر و فیلم در روزهای سخت جولان کرونا ویروس مردم شهرستان نطنز همدل و هم قسم در کنار هم با مهربانی در حال مبارزه با این ویروس هستند.

ناگفته هایی که دلیل تشکر رهبر انقلاب از پرستاران شد پرستاران خط مقدم مبارزه با کرونا در بیمارستان عیسی بن مریم اصفهان از زندگی شخصی تا چالش هایشان با این ویروس می گویند؛ همان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته